Support
Aanmelden
- Lees meer over de prijzen van je abonnement.
- Lees meer over hulp bij het inrichten van het systeem.
- Lees meer over hoe je de Kassamodule kunt uitproberen.
- Lees meer over facturen die je van OnlineAfspraken.nl ontvangt.
- Lees meer over de maatregelen om de veiligheid te waarborgen die OnlineAfspraken.nl neemt.
- Hier vind je onze algemene voorwaarden.
Afspraken
- Lees meer over het instellen van de termijn voor het boeken en annuleren van afspraken.
- Lees meer over het instellen van een sortering voor je afspraaktypen.
- Lees meer over het uitzetten van de resource-keuze.
- Lees meer over de specifieke tijden plugin.
- Lees meer over de managementinformatie en het afspraken overzicht.
- Lees meer over het gebruik van de complexe afspraken plugin.
- Lees meer over het instellen van groepslessen en workshops.
- Lees meer over het toevoegen van notities.
- Lees meer over het exporteren van afspraakgegevens.
- Lees meer over het beperken van het aantal afspraken dat gelijktijdig geboekt kan worden.
- Lees meer over het boeken van herhaalafspraken.
- Lees meer over het aanmaken van klantgroepen.
- Lees meer over het aanmaken van combinatieafspraken.
- Lees meer over de beperking aantal afspraken plugin.
- Lees meer over de aansluitende afspraken plugin.
- Lees meer over de wachtkamerfunctie in het systeem en hoe je een status mee kunt geven.
- Lees meer over afspraken over meerdere dagen en het gebruik van de meerdere dagen plugin.
- Lees meer over de mogelijkheid voor de klant om een bijlage te uploaden bij het boeken van een afspraak.
Beheerapp
- De Beheerapp van OnlineAfspraken.nl is een gratis app voor gebruikers van het systeem. De app is specifiek ontwikkeld voor gebruik op smartphones en tablets (Android en iOS) en biedt een overzichtelijk en toegankelijk overzicht van afspraken en klanten.
- Op deze pagina lees je hoe je de Beheerapp op zowel iOS als Android kan installeren.
- Lees de instructie voor het inschakelen van Tweefactorauthenticatie in de Beheerapp.
Boekingswidget
- Lees meer over het plaatsen van de boekingswidget op je website.
- Lees meer over het eenvoudig aanpassen van de lay-out van je boekingswidget.
- Lees meer over de verschillende typen boekingswidgets.
- Lees meer over oorzaken wanneer er geen tijden worden weergegeven.
- Lees in dit artikel meer over het aanmaken van een specifieke widget per afspraaktype.
- Lees meer over het aanmaken van een specifieke widget per resource.
- Lees meer over het wijzigen van teksten in de Boekingswidget.
- Lees in dit artikel meer over het instellen van een eigen bedankpagina.
- Lees meer over het plaatsen van de boekingswidget op een Wordpress of Wix website.
- Lees hoe je de boekingswidget kunt plaatsen op een JouwWeb site.
- Lees meer over klanten de mogelijkheid geven om in te loggen met hun Google of Facebook account.
- Lees meer over het toevoegen van een Reserveer nu knop.
Standaard berichten
- Lees meer over de automatische afspraakbevestiging.
- Lees meer over de automatische afspraakherinnering.
- Lees meer over de standaard notificaties die je ontvangt wanneer een klant een afspraak boekt.
- Lees meer over het automatisch meesturen van bijlagen met de standaard berichten.
- Lees meer over het versturen van standaard berichten per SMS.
- Lees meer over het gebruik van verschillende mailtemplates (Pro).
Consumentenapp
- Lees meer over het activeren van de Consumentenapp.
- Hier vind je een demo van de Consumentenapp.
- Lees hier meer over het inzichtelijk maken van het klantdossier in de Consumentenapp.
Inrichten online agenda
- Lees meer over het toevoegen van een afspraaktype.
- Lees meer over het toevoegen van vakanties en vrije dagen.
- Lees meer over het aanmaken van resources.
- Lees meer over het toevoegen en gebruik van buffertijd.
- Lees meer over het aanpassen van de lay-out van de online agenda.
- Lees meer over het werken met meerdere locaties.
- Lees meer over wat je kunt doen als een medewerker uit dienst gaat.
- Lees meer over het verschil tussen een standaard werkrooster en losse beschikbaarheid.
- Lees meer over de voor en nadelen over werken met een enkele of meerdere accounts.
- Lees meer over het toevoegen en aanpassen van gebruikers.
- Lees meer over het wijzigen van de taal op verschillende plekken.
- Lees meer over de mogelijkheid voor een eigen domein bij OnlineAfspraken.nl.
- Lees meer over het importeren van afspraken vanuit een Excel-bestand.
- Lees meer over het werken met een postcode-tabel.
Integraties
- Lees meer over het synchroniseren van de OnlineAfspraken.nl agenda met je eigen agenda's.
- Lees hier meer over de API van OnlineAfspraken.nl.
- Lees meer over de Zapier-koppeling van OnlineAfspraken.nl.
- Lees meer over de integratie van video-afspraken via Microsoft Teams of Google Meet.
- Lees meer over de Zoom-koppeling voor videogesprekken.
- Lees meer over het activeren van de integratie voor het reserveren via je Google Bedrijfspagina.
- Lees meer over het werken met 2FA in OnlineAfspraken.nl.
- Lees meer over de integratie met je Facebook bedrijfspagina.
- Lees meer over de integratie met je Instagram bedrijfspagina.
- Lees meer over de functionaliteit om tickets te scannen in OnlineAfspraken.nl.
- Lees meer over de integratie met verschillende Google tools.
- Lees meer over de Mailchimp-koppeling van OnlineAfspraken.nl.
Kassasysteem
- Lees meer over het aanmaken van een factuur in de kassamodule.
- Lees meer over het aanmaken van een factuur, concept of offerte in Onlineafspraken.
- Lees meer over het aanmaken van offertes in de kassamodule.
- Lees meer over het aanmaken van een verzamelfactuur.
Voor het aanpassen van de opmaak van de factuur of offerte ga je naar Kassa > Instellingen > Opmaak factuur. Je kiest hier eerst voor welk type je de opmaak wilt wijzigen (factuur of offerte) en klikt op het > icoontje.
- Lees meer over het instellen van betalingsherinneringen
- Lees meer over het opzetten van een webshop via Onlineafspraken
- Lees meer over het crediteren en refunden van betalingen
- Lees meer over het aanmaken- en verkopen van cadeaukaarten
- Lees meer over het aanmaken van cadeaukaart types
- Lees meer over het maken van templates voor cadeaukaarten
- Lees meer over het koppelen van een template aan een cadeaukaart
- Lees meer over het instellen van berichten van cadeaukaarten
- Lees meer over de widget voor cadeaukaarten
- Lees meer over de verzendlijst van de cadeaukaarten
- Lees meer over het gebruiken van kortingscodes.
- Lees meer over het toevoegen van een korting op een cadeaubon
- Het opmaken van de kas is een controle om te zien of de kas klopt.
- Lees meer over het opstellen van een boekhoudkoppeling
- Lees meer over het gebruiken van een voorraadsysteem in Onlineafspraken.
- Lees meer over de kleineondernemersregeling (KOR)
- Lees meer over het instellen van piek- en daluren.
- Lees meer over het invoeren van diverse prijsstaffels. Dit kan zowel voor de openingstijden, voor het aantal personen als voor klantgroepen.
- Lees meer over hoe je verplichte producten toe kan voegen aan een dienst.
- Lees meer over het toevoegen van verplichte producten bij een product
- Lees meer over het aanmaken en sturen van declaratiefacturen
Klantbeheer
- Lees meer over het beheren en filteren van je klantenbestand.
- Lees meer over het importeren en exporteren van klantgegevens.
- Lees meer over het klantenregistratieformulier en het afspraakformulier.
- Lees meer over het inzien van verstuurde berichten naar klanten.
- Lees meer over het aanpassen van de instellingen voor Gebruikersaccounts.
- Lees meer over het gebruik van dossier formulieren in het systeem.
- Lees meer over het toevoegen van je Algemene voorwaarden en Privacy Statement in het systeem.
- Lees meer over het automatisch genereren van klanten bij dossier formulieren.
- Lees meer over klantabonnementen en strippenkaarten in het systeem.
- Lees meer over het samenvoegen van klanten.
- Lees meer over het gebruik van de klantomgeving.
- Lees meer over het inzichtelijk maken voor de klant van bepaalde dossier elementen.
- Lees meer over de functionaliteiten van wachtlijsten in OnlineAfspraken.nl.
- Lees meer over de functionaliteit van de zwarte lijst en unieke e-mailadressen.
Mailings
- Lees meer over het aanmaken en versturen van een mailing.
- Lees meer over het automatisch versturen van een sms of mail op de verjaardag van je klant.
- Lees meer over het activeren van opt-in en opt-out mailinglijsten.
- Lees meer over het aanmaken van een mailing die verstuurd wordt na het invullen van een dossier formulier of de aankoop van een product.
- Lees meer over het exporteren van een mailinglijst uit OnlineAfspraken.
Managementrapportages
- Lees meer over de agenda rapportage onder de Managementinformatie.
- Lees meer over verschillende Kassa rapportages in de Kassamodule.
Online betalingen
- Lees meer over het activeren van de Online Klantbetalingen in het systeem.
- Hier vind je de tarieven voor online klantbetalingen.
- Lees meer over het doorberekenen van transactiekosten.
- Lees meer over uitbetalingen vanuit Mollie van je Online Klantbetalingen.
- Lees meer over het aanpassen van de opmaak van een factuur voor een online klantbetaling.
- Lees meer over het instellen van aanbetalingen en de mogelijkheden daarin.
- Lees meer over de betaalmogelijkheid SEPA Incasso en de toepassingen hiervan.
- Lees meer over storneringen bij automatische incasso's.
Interactie
- Volg ons op LinkedIN.
- Volg ons op Instagram!
- Bezoek onze Facebook pagina.
- Wordt lid van onze Facebook groep.
Documentatie
- Lees meer over Versiebeheer.
Instructievideo's
- Bekijk de video over het zelf inplannen van een afspraak als bedrijf.
- Bekijk de video over het aanmaken van een cadeaukaart.
- Bekijk de instructievideo over het configureren van de afsprakenwidget.
- Bekijk de video over het instellen van rechten in een gebruikersaccount voor het systeem.
- Bekijk de video over de gebruikersomgeving voor de klant.
- Bekijk de video over het Kassa- en Voorraadsysteem.
- Bekijk de video over de klantenkaart.
- Bekijk de video over het aanmaken van losse beschikbaarheid.
- Bekijk de video over het inplannen en versturen van mailings.
- Bekijk de video over waar je verschillende rapportages en statistieken uit kunt draaien.
- Bekijk de instructievideo over het aanpassen van de standaard berichten.
- Bekijk de video over het aanmaken van een abonnement of strippenkaart.
- Bekijk de instructievideo over het opzetten van een synchronisatie.
- Bekijk de video over wanneer de klant het wachtwoord is vergeten.
- Bekijk de instructievideo over het aanmaken van een workshop of cursus.
- Bekijk de video over het activeren van de Online Klantbetalingen.