Support
Aanmelden
- Lees meer over de prijzen van je abonnement.
- Lees meer over hulp bij het inrichten van het systeem.
- Lees meer over hoe je de Kassamodule kunt uitproberen.
- Lees meer over facturen die je van OnlineAfspraken.nl ontvangt.
- Lees meer over de maatregelen om de veiligheid te waarborgen die OnlineAfspraken.nl neemt.
- Hier vind je onze algemene voorwaarden.
Afspraken
- Lees meer over het instellen van de termijn voor het boeken en annuleren van afspraken.
- Lees meer over het instellen van een sortering voor je afspraaktypen.
- Lees meer over het uitzetten van de resource-keuze.
- Lees meer over de specifieke tijden plugin.
- Lees meer over de managementinformatie en het afspraken overzicht.
- Lees meer over het gebruik van de complexe afspraken plugin.
- Lees meer over het instellen van groepslessen en workshops.
- Lees meer over het toevoegen van notities.
- Lees meer over het exporteren van afspraakgegevens.
- Lees meer over het beperken van het aantal afspraken dat gelijktijdig geboekt kan worden.
- Lees meer over het boeken van herhaalafspraken.
- Lees meer over het aanmaken van klantgroepen.
- Lees meer over het aanmaken van combinatieafspraken.
- Lees meer over de beperking aantal afspraken plugin.
- Lees meer over de aansluitende afspraken plugin.
- Lees meer over de wachtkamerfunctie in het systeem en hoe je een status mee kunt geven.
- Lees meer over afspraken over meerdere dagen en het gebruik van de meerdere dagen plugin.
- Lees meer over de mogelijkheid voor de klant om een bijlage te uploaden bij het boeken van een afspraak.
Beheerapp
- Lees meer over de Beheerapp van OnlineAfspraken.nl en waarvoor deze app gebruikt kan worden.
- Op deze pagina lees je hoe je de Beheerapp op zowel iOS als Android kan installeren.
- Lees de instructie voor het inschakelen van Tweefactorauthenticatie in de Beheerapp.
Boekingswidget
- Lees meer over het plaatsen van de boekingswidget op je website.
- Lees meer over het eenvoudig aanpassen van de lay-out van je boekingswidget.
- Lees meer over de verschillende typen boekingswidgets.
- Lees meer over oorzaken wanneer er geen tijden worden weergegeven.
- Lees in dit artikel meer over het aanmaken van een specifieke widget per afspraaktype.
- Lees meer over het aanmaken van een specifieke widget per resource.
- Lees meer over het wijzigen van teksten in de Boekingswidget.
- Lees in dit artikel meer over het instellen van een eigen bedankpagina.
- Lees meer over het plaatsen van de boekingswidget op een Wordpress of Wix website.
- Lees hoe je de boekingswidget kunt plaatsen op een JouwWeb site.
- Lees meer over klanten de mogelijkheid geven om in te loggen met hun Google of Facebook account.
- Lees meer over het toevoegen van een Reserveer nu knop.
Moderne widget
- Lees meer over het configureren van de moderne boekingswidget.
Standaard berichten
- Lees meer over de automatische afspraakbevestiging.
- Lees meer over de automatische afspraakherinnering.
- Lees meer over de standaard notificaties die je ontvangt wanneer een klant een afspraak boekt.
- Lees meer over het automatisch meesturen van bijlagen met de standaard berichten.
- Lees meer over het versturen van standaard berichten per SMS.
- Lees meer over het gebruik van verschillende mailtemplates (Pro).
Consumentenapp
- Lees meer over het activeren van de Consumentenapp.
- Hier vind je een demo van de Consumentenapp.
- Lees hier meer over het inzichtelijk maken van het klantdossier in de Consumentenapp.
Inrichten online agenda
- Lees meer over het toevoegen van een afspraaktype.
- Lees meer over het toevoegen van vakanties en vrije dagen.
- Lees meer over het aanmaken van resources.
- Lees meer over het toevoegen en gebruik van buffertijd.
- Lees meer over het aanpassen van de lay-out van de online agenda.
- Lees meer over het werken met meerdere locaties.
- Lees meer over wat je kunt doen als een medewerker uit dienst gaat.
- Lees meer over het verschil tussen een standaard werkrooster en losse beschikbaarheid.
- Lees meer over de voor en nadelen over werken met een enkele of meerdere accounts.
- Lees meer over het toevoegen en aanpassen van gebruikers.
- Lees meer over het wijzigen van de taal op verschillende plekken.
- Lees meer over de mogelijkheid voor een eigen domein bij OnlineAfspraken.nl.
- Lees meer over het importeren van afspraken vanuit een Excel-bestand.
- Lees meer over het werken met een postcode-tabel.
Integraties
- Lees meer over het synchroniseren van de OnlineAfspraken.nl agenda met je eigen agenda's.
- Lees hier meer over de API van OnlineAfspraken.nl.
- Lees meer over de Zapier-koppeling van OnlineAfspraken.nl.
- Lees meer over de integratie van video-afspraken via Microsoft Teams of Google Meet.
- Lees meer over de Zoom-koppeling voor videogesprekken.
- Lees meer over het activeren van de integratie voor Reserveren met Google.
- Lees meer over het werken met 2FA in OnlineAfspraken.nl.
- Lees meer over de integratie met je Facebook bedrijfspagina.
- Lees meer over de integratie met je Instagram bedrijfspagina.
- Lees meer over de functionaliteit om tickets te scannen in OnlineAfspraken.nl.
- Lees meer over de integratie met verschillende Google tools.
- Lees meer over de Mailchimp-koppeling van OnlineAfspraken.nl.
Kassasysteem
- Lees meer over het aanmaken van een factuur in de kassamodule.
- Lees meer over het aanmaken van een factuur, concept of offerte in Onlineafspraken.
- Lees meer over het aanmaken van offertes in de kassamodule.
- Lees meer over het aanmaken van een verzamelfactuur.
Voor het aanpassen van de opmaak van de factuur of offerte ga je naar Kassa > Instellingen > Opmaak factuur. Je kiest hier eerst voor welk type je de opmaak wilt wijzigen (factuur of offerte) en klikt op het > icoontje.
- Lees meer over het instellen van betalingsherinneringen
- Lees meer over het opzetten van een webshop via Onlineafspraken
- Lees meer over het crediteren en refunden van betalingen
- Lees meer over het aanmaken- en verkopen van cadeaukaarten
- Lees meer over het aanmaken van cadeaukaart types
- Lees meer over het maken van templates voor cadeaukaarten
- Lees meer over het koppelen van een template aan een cadeaukaart
- Lees meer over het instellen van berichten van cadeaukaarten
- Lees meer over de widget voor cadeaukaarten
- Lees meer over de verzendlijst van de cadeaukaarten
- Lees meer over het gebruiken van kortingscodes.
- Lees meer over het toevoegen van een korting op een cadeaubon
- Het opmaken van de kas is een controle om te zien of de kas klopt.
- Lees meer over het opstellen van een boekhoudkoppeling
- Lees meer over het gebruiken van een voorraadsysteem in Onlineafspraken.
- Lees meer over de kleineondernemersregeling (KOR)
- Lees meer over het instellen van piek- en daluren.
- Lees meer over het invoeren van diverse prijsstaffels. Dit kan zowel voor de openingstijden, voor het aantal personen als voor klantgroepen.
- Lees meer over hoe je verplichte producten toe kan voegen aan een dienst.
- Lees meer over het toevoegen van verplichte producten bij een product
- Lees meer over het aanmaken en sturen van declaratiefacturen
Klantbeheer
- Lees meer over het beheren en filteren van je klantenbestand.
- Lees meer over het importeren en exporteren van klantgegevens.
- Lees meer over het klantenregistratieformulier en het afspraakformulier.
- Lees meer over het inzien van verstuurde berichten naar klanten.
- Lees meer over het aanpassen van de instellingen voor Gebruikersaccounts.
- Lees meer over het gebruik van dossier formulieren in het systeem.
- Lees meer over het toevoegen van je Algemene voorwaarden en Privacy Statement in het systeem.
- Lees meer over het automatisch genereren van klanten bij dossier formulieren.
- Lees meer over klantabonnementen en strippenkaarten in het systeem.
- Lees meer over het samenvoegen van klanten.
- Lees meer over het gebruik van de klantomgeving.
- Lees meer over het inzichtelijk maken voor de klant van bepaalde dossier elementen.
- Lees meer over de functionaliteiten van wachtlijsten in OnlineAfspraken.nl.
- Lees meer over de functionaliteit van de zwarte lijst en unieke e-mailadressen.
Mailings
- Lees meer over het aanmaken en versturen van een mailing.
- Lees meer over het automatisch versturen van een sms of mail op de verjaardag van je klant.
- Lees meer over het activeren van opt-in en opt-out mailinglijsten.
- Lees meer over het aanmaken van een mailing die verstuurd wordt na het invullen van een dossier formulier of de aankoop van een product.
- Lees meer over het exporteren van een mailinglijst uit OnlineAfspraken.
Managementrapportages
- Lees meer over de agenda rapportage onder de Managementinformatie.
- Lees meer over verschillende Kassa rapportages in de Kassamodule.
Online betalingen
- Lees meer over het activeren van de Online Klantbetalingen in het systeem.
- Hier vind je de tarieven voor online klantbetalingen.
- Lees meer over het doorberekenen van transactiekosten.
- Lees meer over uitbetalingen vanuit Mollie van je Online Klantbetalingen.
- Lees meer over het aanpassen van de opmaak van een factuur voor een online klantbetaling.
- Lees meer over het instellen van aanbetalingen en de mogelijkheden daarin.
- Lees meer over de betaalmogelijkheid SEPA Incasso en de toepassingen hiervan.
- Lees meer over storneringen bij automatische incasso's.
Interactie
- Volg ons op LinkedIN.
- Volg ons op Instagram!
- Bezoek onze Facebook pagina.
- Wordt lid van onze Facebook groep.
Documentatie
- Lees meer over Versiebeheer.
Instructievideo's
- Bekijk de video over het zelf inplannen van een afspraak als bedrijf.
- Bekijk de video over het aanmaken van een cadeaukaart.
- Bekijk de instructievideo over het configureren van de afsprakenwidget.
- Bekijk de video over het instellen van rechten in een gebruikersaccount voor het systeem.
- Bekijk de video over de gebruikersomgeving voor de klant.
- Bekijk de video over het Kassa- en Voorraadsysteem.
- Bekijk de video over de klantenkaart.
- Bekijk de video over het aanmaken van losse beschikbaarheid.
- Bekijk de video over het inplannen en versturen van mailings.
- Bekijk de video over waar je verschillende rapportages en statistieken uit kunt draaien.
- Bekijk de instructievideo over het aanpassen van de standaard berichten.
- Bekijk de video over het aanmaken van een abonnement of strippenkaart.
- Bekijk de instructievideo over het opzetten van een synchronisatie.
- Bekijk de video over wanneer de klant het wachtwoord is vergeten.
- Bekijk de instructievideo over het aanmaken van een workshop of cursus.
- Bekijk de video over het activeren van de Online Klantbetalingen.