Individual user account for customers
Indien een consument inlogt met zijn eigen gebruikersaccount heeft de klant toegang tot een eigen afsprakenoverzicht (toekomstige afspraken en afspraken in het verleden), kan afspraken annuleren (indien mogelijk) en het wachtwoord wijzigen. Tevens heeft een klant inzicht in bijbehorende strippenkaarten/abonnementen en bijbehorende saldo indien van toepassing.
Klanten kunnen hun account bekijken door in te loggen via de volgende link: https://www.onlineafspraken.nl/en_US/login
Indien u gebruik maakt van een consumentenapp kunnen klanten die de app op hun telefoon hebben geïnstalleerd ook direct in hun eigen omgeving komen.
Klanten die wel in uw database staan, maar nog geen gebruikersaccount hebben kunt u eventeel een persoonlijke uitnodiging sturen met een gebruikersnaam en wachtwoord.
Om klanten uit te nodigen gaat u in de backend naar Klanten > Klanten uitnodigen. Plaats vervolgens een vinkje bij de desbetreffende klanten en klik op 'Geselecteerde klanten uitnodigen'.
Het bericht dat naar klanten verstuurd wordt kunt u inzien en eventueel wijzigen door te gaan naar Beheer > Berichten > Tekst e-mailberichten en klik vervolgens op bewerken (potloodje met bloknootje) bij 'Bericht: Bevestiging gebruikersaccount'. Eventueel kunt u ook variabelen die onder het bericht staan aan het bericht toevoegen.
Klanten met een gebruikersaccount kunt u herkennen aan het blauwe poppetje.
Zie hier een voorbeeld van een klant met een linkje op de website naar het afspraakoverzicht.