Met het alles-in-1 reserveringssysteem profiteer je van functies om alles te regelen rondom jouw afspraken en patiënten. Patiënten kunnen altijd en overal een afspraak plannen en jij werkt ondertussen ongestoord door. Werk efficiënt met de afsprakensoftware van OnlineAfspraken.nl.
Laat patiënten eenvoudig zelf een afspraak inplannen via de reserveringstool op je website of via je eigen afspraken app. Automatisch wordt er een afspraakbevestiging en herinnering gestuurd.
Wij bieden een volledige software voor het integreren van een online afsprakensysteem in jouw praktijk of kliniek. Het efficiënt managen van je praktijk wordt nu eenvoudig.
Alle relevante informatie van een patiënt wordt verzameld op een persoonlijke klantenkaart. Denk hierbij aan: afspraken, klantgegevens, bijlagen en notities.
Het toevoegen van notities aan een klantenkaart is efficiënt om bijvoorbeeld informatie over een vorige afspraak te raadplegen.
Met het afsprakenoverzicht heb je een actuele weergave van afspraken. Handig om bijvoorbeeld alle geplande bezoeken op één specifieke dag in te zien.
Met diverse filters kun je het overzicht aanpassen in je eigen voorkeur.
Met de wachtkamerfunctie is het mogelijk om de huidige status van een afspraak in te stellen. De huidige presentie kun je daardoor direct inzien.
Pas de status eenvoudig aan in de online agenda en zie dit direct terug in het afsprakenoverzicht.
Veiligheid is belangrijk voor OnlineAfspraken.nl. Wij begrijpen dat jouw gegevens en de gegevens van de gebruikers beschermd moeten worden. Graag sluiten wij met jou een verwerkersovereenkomst af over onze omgang met jouw data.
Wij werken met dedicated servers die continue back-ups maken.
De Algemene Verordening Gegevensbescherming wordt strikt door ons nageleefd.
NewFysic gebruikt het online reserveringssysteem in een eigen domein. Klanten kunnen hierdoor eenvoudig afspraken plannen bij alle locaties en het aantal no-shows is duidelijk verminderd. Daarnaast heeft het hoofdkantoor inzicht in de statistieken per vestiging.
"Door gebruik te maken van OnlineAfspraken.nl is ons telefoonverkeer met meer dan 50% afgenomen, daarnaast ervaart de patiënt dit als extra service."