SaaS 100 ISO27001

Meer dan een online reserveringssysteem

Bekijk onze demo

9,2
  • Nederlands
  • English

Gratis 1 maand proberen

Vrijblijvend: na 1 maand bepaal je zelf of je verder gaat

Geen beperkingen: onbeperkt aantal reserveringen en afspraaktypes Om gelijke toegang en systeemprestaties voor al onze gebruikers te garanderen gebruikt OnlineAfspraken een beleidslimiet voor redelijk gebruik van 1.000 afspraken per dag. In het geval uw verwachte volume hoger is dan ons fair use-beleid toe staat, neem dan contact op met ons. . Kies het pakket dat het beste bij jou en je onderneming past. Geef hieronder aan welke betaaltermijn je het liefste zou hebben en bekijk onze prijzen.

  • Solo

    17,50

    per maand
    jaarlijks betaald

    1 resource*

    Alles wat je nodig hebt als eenmanszaak

    Alle standaardopties

    • Eigen huisstijl
    • Afspraakbevestiging en -herinnering
    • Ook zonder website te gebruiken
    • Betalen met iDeal
    • Aansluitende afspraken
  • Groei
    Meest gekozen

    29,00

    per maand
    jaarlijks betaald

    2 - 10 resources*

    Voor kleine en middelgrote bedrijven

    Alles van Solo, plus:

    • Verschillende weergaven agenda
    • Gebruikers en rechten instelbaar
    • Complexe afspraaktypen
    • Widgets per resource mogelijk
    • Strippenkaarten en abonnementen
  • Pro

    57,50

    per maand
    jaarlijks betaald

    11-20 resources*

    Voor grote bedrijven en organisaties

    Alles van Groei, plus:

    • Verschillende mailtemplates
    • Variabele klantvelden
    • API toegang
    • Document uploaden bij afspraak
    • Bijlagen per afspraaktype
    • Per 5 resources extra € 10,- p/m
  • Platinum

    vanaf 150,-

    per maand
    jaarlijks betaald

    onbeperkte resources*

    Helemaal aangepast naar jouw wensen

    Alles van Pro, plus:

    • Maatwerk
    • Eigen domein
    • Meerdere vestigingen
    • Dedicated accountmanager
    • Managementrapportages

Betaling per jaar Betaling per kwartaal

* met resources bedoelen we: medewerkers, materialen, ruimtes en/of locaties

Gratis 1 maand proberen

Vrijblijvend: na 1 maand bepaal je zelf of je verder gaat

Geen beperkingen: onbeperkt aantal reserveringen en afspraaktypes.

Kies het pakket dat het beste bij jou en je onderneming past.

Bekijk ook de optionele uitbreidingen

Betaling per jaar Betaling per kwartaal

  • Solo

    17,50 per maand
    jaarlijks betaald

    1 resource*

    Alles wat je nodig hebt als eenmanszaak

    Alle standaardopties

    • Eigen huisstijl
    • Afspraakbevestiging en -herinnering
    • Ook zonder website te gebruiken
    • Betalen met iDeal
    • Aansluitende afspraken
  • Groei

    Meest gekozen

    29,00 per maand
    jaarlijks betaald

    2 - 10 resources*

    Voor kleine en middelgrote bedrijven

    Alles van Solo, plus:

    • Verschillende weergaven agenda
    • Gebruikers en rechten instelbaar
    • Complexe afspraaktypen
    • Widgets per resource mogelijk
    • Strippenkaarten en abonnementen
  • Pro

    57,50 per maand
    jaarlijks betaald

    11 - 20 resources*

    Voor grote bedrijven en organisaties

    Alles van Groei, plus:

    • Verschillende mailtemplates
    • Variabele klantvelden
    • API toegang
    • Document uploaden bij afspraak
    • Bijlagen per afspraaktype
    • Per 5 resources extra € 10,- p/m
  • Platinum

    vanaf 150,- per maand

    onbeperkte resources*

    Helemaal aangepast naar jouw wensen

    Alles van Pro, plus:

    • Maatwerk
    • Eigen domein
    • Meerdere vestigingen
    • Dedicated accountmanager
    • Managementrapportages

* met resources bedoelen we: medewerkers, materialen, ruimtes en/of locaties

Kom je er niet uit? We helpen je graag verder.
bel: 030-2412042

Optioneel en overige kosten

  • Kassa- en voorraadsysteem inbegrepen in proefperiode

    Voeg producten aan de kassa toe, draai rapporteren uit, gebruik de kassa als voorraadsysteem, verstuur eigen facturen en nog veel meer

    12,50

    per maand
    jaarlijks betaald

  • Consumentenapp

    Je krijgt een eigen app met logo waarin klanten snel een afspraak kunnen maken via hun telefoon en/of tablet.

    8,25

    per maand
    jaarlijks betaald

  • Je kunt SMS berichten gebruiken voor o.a. de afspraakbevestiging en herinnering naar de klant. Ook kan je het voor jezelf of voor de medewerkers gebruiken door bv. de afspraaknotificaties en annulering per SMS te laten versturen. De kosten per SMS zijn afhankelijk van de afgenomen bundelgrootte. SMS
    12 ct t/m 15 ct per sms
    Wij kunnen het account naar wens inrichten zodat je daar zelf geen omkijken naar hebt. Ook is het mogelijk dat wij jou en/of je personeel een training geven. Kosten zijn €80,- per uur. Inrichten en/of training
    € 80 p.u.
    Klanten kunnen tijdens het boeken van hun afspraak direct afrekenen middels iDEAL of BanContact. De gelden komen binnen op je eigen Mollie rekening. De kosten voor de betalingen worden automatisch ingehouden. iDEAL / BanContact
    € 0,50 / € 1 per betaling
    Klanten kunnen tijdens het boeken van hun afspraak direct afrekenen middels Creditcard en Trustly. De bedragen (min transactiekosten) komen automatisch binnen op je eigen Mollie rekening. Creditcard en Trustly
    € 1 + percentage transactie
    Het is mogelijk om een eigen subdomein te ontwikkelen. Voordelen hiervan zijn dat je een eigen 'admin' functie hebt, waarmee je alle aangemaakte accounts kunt benaderen. Tevens kunnen alle teksten gewijzigd worden naar eigen keuze. Ook kan het logo en de kleuren van de backend agenda worden aangepast, wordt bij uitloggen geredirect naar de eigen website enzovoort. Een subdomein wordt onder andere gebruikt door resellers en ketens met meerdere vestigingen/agenda's. Eigen domein (White label)
    € 500 (eenmalig)

Alle prijzen op deze pagina zijn excl. BTW

Kom je er niet uit? We helpen je graag verder, bel: 030-2412042

Optioneel en overige kosten

  • Kassa- en voorraadsysteem

    12,50

    per maand
    jaarlijks betaald

    inbegrepen in proefperiode

    Voeg producten aan de kassa toe, draai rapporteren uit, gebruik de kassa als voorraadsysteem, verstuur eigen facturen en nog veel meer

  • Consumentenapp

    8,25

    per maand
    jaarlijks betaald

    Je krijgt een eigen app met logo waarin klanten snel een afspraak kunnen maken via hun telefoon en/of tablet.

Alle prijzen op deze pagina zijn excl. BTW

  • Veelgestelde vragen en antwoorden

    • Met een online reserveringssysteem automatiseer je ongeveer 90 procent van je boekingen of reserveringen, gezien klanten deze zelf online kunnen maken.
    • Daarmee biedt het ook een stukje service voor je klanten gezien het systeem het boekingsproces vereenvoudigt en daarbij de klantervaring verbetert.
    • Verder zorgt het systeem voor een efficiënter personeelsbeheer.
    • Ook communicatie als de afspraakbevestiging en afspraakherinnering worden automatisch naar de klant gestuurd.
    • Ten slotte helpt het om no-shows te voorkomen, vermindert het telefonisch en/of mailverkeer en biedt het je daarmee de mogelijkheid om meer werk uit je tijd te halen!

    Bij OnlineAfspraken.nl betaal je vooraf voor een contract van een kwartaal of een jaar. Er zijn verschillende betaalmethodes. Indien je gebruik maakt van automatische incasso zal het abonnement automatisch verlengd worden. Wel zo makkelijk! Goed om te weten: een jaarabonnement is op jaarbasis goedkoper dan een kwartaalabonnement.

    Ten slotte hanteren wij een opzegtermijn van 1 maand voor het verstrijken van de (incasso) termijn en dient dit schriftelijk of telefonisch te gebeuren. Bij alle andere betaalmethodes, zoals Ideal, loopt het account automatisch af en dien je zelf te verlengen indien je verder wilt.

    Er zijn geen aansluit- of opstartkosten voor het online reserveringssysteem. Je kunt bij OnlineAfspraken.nl een gratis proefaccount starten voor 30 dagen, die automatisch afloopt. Wij adviseren om deze tijd te gebruiken om het systeem goed te testen en uit te vinden of het bij jou en je klanten past. Dat is uiteindelijk het belangrijkste! Als dat het geval is, kun je zelf kiezen om het account om te zetten naar een betaald account.

    Ja. Als je op dit moment met een ander programma werkt dan kun je eenvoudig het klantenbestand, de productenlijst en de reeds gemaakte afspraken in Onlineafspraken.nl importeren. Wij helpen je hier graag bij.