Klantdossier zichtbaar voor klant

Het is in OnlineAfspraken.nl mogelijk om het klantdossier gedeeltelijk of volledig inzichtelijk te maken voor je klanten in de klantomgeving en/of Consumentenapp. Hiervoor ga je naar Klanten > Klik een klant aan > Tabblad Dossier. Voeg een notitie, formulier of bijlage toe. Vervolgens zie je een slotje in de regel van het betreffende dossier element. Zet je dit slotje op groen, dan wordt dit element zichtbaar in de klantomgeving. Dat ziet er zo uit: 

 

Logt een klant vervolgens in in de klantomgeving, dan ziet hij bovenin ook een kopje dossier. Daar kan hij dus de elementen die jij inzichtelijk hebt gemaakt inzien en tevens downloaden (in het geval van formulieren). Dat ziet er zo uit: 

Let Op: Om dit voor de klant inzichtelijk te maken is het een vereiste dat de klant een gebruikersaccount heeft, daarmee herkent het systeem namelijk dat het deze specifieke klant is waar het dossier element aan gekoppeld is. 

De klantomgeving is te bereiken via de link onder Instellingen > Widgets inbouwen > Inlogpagina klanten. 

Lees hier meer over het inzichtelijk maken van dossier elementen in de Consumentenapp.