Informeer uw klanten

Zodra uw boekingswidget gereed is is het belangrijk dat uw klanten op de hoogte worden gebracht over deze nieuwe manier van boeken.

Er zijn diverse middelen om de nieuwe manier van boeken onder de aandacht te brengen bij  bestaande en/of potentiële klanten. Een aantal ideëen:

  • Plaats de nieuwe boekingswidget op uw website en vermeld duidelijk op bijvoorbeeld uw homepage dat men vanaf heden 24/7 online vanaf de website kan boeken.
  • Stuur vanuit OnlineAfspraken.nl naar uw klanten een ingepland bericht waarin staat vermeld dat er vanaf heden online geboekt kan worden. Stuur tevens de boekingswidget mee in de mail zodat klanten direct een afspraak kunnen boeken. Eventueel in combinatie met een kortingscode (Kassa Module).

  • Plaats de boekingswidget op uw Facebook bedrijfspagina en jaag de widget aan door middels van berichten op uw tijdlijn.
  • Stuur een direct e-mailing waarin u meer uitleg geeft over de nieuwe manier van boeken.
  • Indien u een app pakket heeft aangeschaft plaats tevens de app widget op uw website.

  • Stuur daarnaast per mail of sms uw klanten linkjes van de app zodat zij de app direct op hun smartphone kunnen plaatsen.