Klantenkaart

In de klantenkaart vind je het volgende:

  • Overzicht: belangrijke klantgegevens, onder andere contactgegevens. In het klantregistratieformulier kun je zelf extra velden aanmaken die ingevuld moeten worden door de klant. 
  • Gebruikersaccount: hier zie je wat de gebruikersnaam is van de klant, wanneer voor het laatst is ingelogd en of er in het verleden een wachtwoord is gewijzigd. 
  • Notities: je kunt hier zelf notities en bijlagen toevoegen; denk bijvoorbeeld aan een kleurenkaart, kopie paspoort etc. Klanten hebben geen inzicht in de notities.
  • Afspraken: hier vind je de afsprakenhistorie en toekomstige afspraken van de klant.
  • Abonnementen: mocht je klant een abonnement/strippenkaart hebben aangeschaft dan vind je die hier terug. Het abonnement kan hier eventueel worden aangepast (o.a. inactiveren, saldo verhogen).
  • Berichten: alle verstuurde berichten vind je hier terug inclusief: datum, tijd, type, soort bericht, ontvanger en inhoud van het bericht.
  • Aankopen: hier vind je een overzicht van de aankopen door de klant.
  • Kortingsbonnen: hier vind je een overzicht van de kortingsbonnen/kortingskaarten die de klant heeft  of heeft gebruikt.