Taal wijzigen
Je kunt de taal van de boekingswidget, backend, inlogpagina voor klanten en berichten aanpassen in de talen: Nederlands, Engels, Duits of Frans.
Taal wijzigen van de widget
Indien je de taal van de widget wilt wijzigen ga je in de backend naar Instellingen > Widgets inbouwen > Specifieke instellingen. Bij 'Taal afspraakmodule' kan je de taal wijzigen naar het Engels, Frans of Duits. Het is wel belangrijk dat de gegenereerde code opnieuw op je website wordt geplakt.
Taal wijzigen van de backend
Mocht je de taal in de backend willen aanpassen dan kun je dit doen door in de backend rechtsboven naast ‘nl’ te klikken op de pijltjes. Hier kun je de taal van de backend wijzigen naar Engels, Nederlands, Frans of Duits. Mocht je het vast willen instellen op een taal, dan kan dit onder Instellingen > Bedrijfsinstellingen bij 'Standaard taal'.
Taal wijzigen van de berichten
Voor klanten met een gebruikersaccount kun je instellen in welke taal de berichten (afspraakbevestiging en eventueel de herinnering) verstuurd moeten worden. Voor het instellen van de taal per klant met gebruikersaccount ga je naar ‘Klanten’. Je kunt aan het groene poppetje (symbooltje) herkennen of een klant een gebruikersaccount heeft of niet. Klik vervolgens op het bloknootje met het pennetje bij de desbetreffende klant. Onderaan de pagina ‘Aanpassen van klant …’ staat Taal voor berichten. Deze kun je aanpassen naar de gewenste taal.
De berichten die verstuurd worden vind je terug onder Beheer > Standaard Berichten > Tekst e-mailberichten. Indien je op het potloodje met het pennetje klikt en je past de taal aan naar bijvoorbeeld Engels, dan kun je zien welke tekst er wordt verstuurd. Uiteraard kun je de berichten geheel naar eigen invulling aanpassen.