Referenties
ABVV West Vlaanderen
ABVV West-Vlaanderen gebruikt ons systeem voor vele doeleinden, waaronder belastingadviesgesprekken op 6 verschillende locaties. Naast deze toepassing wordt het ook op andere diensten gebruikt, zoals werkloosheid, arbeidsrecht, de algemene centrale, BTB, BBTK, CMB, LBA en Horval.
Antwerpen Bouwadvies
Bij Antwerpen Bouwadvies kan je een aankoopkeuring of een probleem onderzoek (voor als u een specifiek probleem wil hebben onderzocht) boeken. De opties hebben een korte omschrijving en de prijs wordt getoond. Na het kiezen van een datum en tijd wordt via het formulier het adres van het object uitgevraagd en worden eventuele extra's als opties geboden (bv. een endoscooponderzoek of een schatting van verbouwkosten).
Autoparts Veghel
Een van de kernactiviteiten van Autoparts Veghel is het leveren van onderdelen, maar ze beschikken ook over een werkplaats. Voor de werkplaats wordt gebruik gemaakt van onze online agenda, om zo klanten de mogelijkheid te bieden om een APK, grote/kleine onderhoudsbeurt of bandenwissel in te laten boeken.
Beeldpakket
Bij Beeldpakket kan je terecht voor fotografie, woningvideo's en metingen. Dit gaat met name op basis van het aantal vierkante meters van het object, dit heeft namelijk invloed op de duur van de afspraak. Bij het boeken van de afspraak kan je de locatie opgeven van het te fotograferen object.
Columbus watersport
Een boot of sloep huren kan bij Columbus watersport via ons online afspraken systeem. Het bedrijf gebruikt via 1 account meerdere boekingsmodules om vaararrangementen (boot voor 8 of 12 personen en van 2 tot 8 uur) aan te bieden in Leiden en Voorschoten. Naast het huren van alleen een boot, kan je ook een boot met schipper voor 30 personen huren.
De Beeldenmakers
Bij De Beeldenmakers kan je direct van achter je computer of via je telefoon een afspraak inboeken voor fotografie of inmeten wanneer het jou uitkomt. Er zijn verschillende pakketten op basis van woninggrootte. Klanten kunnen bij het boeken de adresgegevens van het object opgeven, voor de afspraak. Aan de achterkant van het systeem koppelt het bedrijf zelf een fotograaf aan de afspraken.
De Fietser (Accell Group)
Bij De Fietser van de Accell Group kan je via de website je bezoek plannen voor een persoonlijk adviesgesprek (e-bike, fiets zonder ondersteuning, KOGA of MTB). Op deze manier kan het bedrijf haar klanten helpen een fiets te vinden die aansluit op de wensen. Via het formulier dat klanten invullen vraagt het bedrijf klanten met hoeveel personen ze komen (max. 2).
Diane van Dijk financieel advies
Voor hypotheek- of verzekeringsadvies kan je terecht bij Diane van Dijk financieel advies, evenals voor je belastingaangifte. Je reserveert eenvoudig een afspraak via de boekingsmodule op de website. Zo zie je als klant direct welke momenten nog beschikbaar zijn, waar je direct op kan inboeken.
Elsert Autobanden
Bij Elsert Autobanden kunnen klanten direct en eenvoudig een afspraak maken voor een bandenwissel of het vervangen van banden. Door het gebruik van ons systeem, kan de klant op elk gewenst moment een afspraak maken terwijl Elsert geen telefoon hoeft te beantwoorden. Extra service voor de klant en meer efficiënte werktijd over voor het bedrijf.
Flex Plek Purmerend
FlexPlek Purmerend biedt haar flexplekken aan via ons systeem. Het gaat hier niet alleen om flexplekken, maar ook om spreekruimtes, presentatieruimtes en multimediaruimtes voor verschillende tijdseenheden. De geboekte ruimte(s) worden direct betaald via onze geïntegreerde betaalmodule, hierbij ontvangt de klant ook direct een factuur in eigen opmaak.
Flynck
Flynck Callcenter gebruikt ons systeem voor vele van haar klanten dat het belt. Zo boekt het in ons systeem de afspraken in op de tijden die de medewerker beschikbaar is. Na afloop van het project kan het bedrijf uitdraaien welke afspraken ze aangeleverd hebben.
FNV
OnlineAfspraken.nl heeft in samenwerking met Inline Media een tool ontwikkeld die de mogelijkheid biedt voor leden van de FNV om een spreekuur in te plannen. Op basis van locatie wordt gezocht naar een FNV vestiging in de buurt. De postcodetabel van Inline Media communiceert d.m.v. de API met OnlineAfspraken.nl.
Future of Finance
Future of Finance gebruikt het reserveringssysteem ter ondersteuning van de eigen software. Afspraken kunnen worden ingepland in de agenda van de adviseurs en daarnaast wordt het systeem o.a. ook gebruikt voor het inplannen van een belafspraak of webcamadvies.
Gadero
Bij Gadero kan je een adviesgesprek inboeken voor de showroom op 1 van de locaties. Ze maken gebruik van de visuele module staand met stappen, waarin voor elke locatie en elke dienst een afbeelding wordt gebruikt. Ook wordt gebruik gemaakt van de omschrijving van de afspraaktypen, om direct duidelijk te maken aan de klant wat er onder de dienst valt (zoals maatwerk voor een overkapping, een informatief gesprek over een blokhut of advies over een vlonder).
Henders and Hazel
Henders and Hazel maakt voor meer dan 250 van haar locaties gebruik van ons systeem voor het aanbieden van gesprekken met adviseurs in de winkels maar ook voor belafspraken over bestellingen. Het bedrijf gebruikt ons systeem via een eigen domein, voor zowel de Franse, Belgische als Nederlandse markt.
Intercity Boutiques
Bij Intercity Boutiques kan je sinds 2016 al terecht voor een afspraak met een stylist in 1 van de vele winkels. Het bedrijf maakt gebruik van onze boekingsmodule staand met stappen, waarin je een boutique (locatie) kan kiezen, gevolgd door een afspraaktype (bv. personal styling, prive shoppen of een workshop) en tot slot een stylist naar voorkeur.
Kabinet van de Gevolmachtigde Minister van Curaçao
Het Kabinet van de Gevolmachtigde Minister van Curaçao gebruikt het agenda systeem voor haar afspraken met betrekking tot het verstrekken van documenten, zoals Verklaring Omtrent Gedrag, echtheidsverklaringen en legalisatie.
Kees Pluim Autokeuringen
Bij Kees Pluim Autokeuringen kan je sinds 2013 een APK inboeken via ons systeem. Naast de APK, kan je ook een voor- of herkeuring inboeken. Zo gaat alles volgens afspraak en hoeft de klant niet lang te wachten.
Koninklijke Luchtmacht
De Koninklijke Luchtmacht gebruikt OnlineAfspraken.nl voor het inboeken van aanmeet-afspraken voor kleding. Middels het afspraken-systeem wordt veel tijd bespaard en voldaan aan alle veiligheids-eisen, zeker met betrekking tot Data Security.
Kringloop Kampen
Kringloop Kampen weet een moderne manier te bieden voor het ophalen van goederen. De boekingsmodule is zo ingedeeld, dat je als klant voor een bepaalde dag en tijdsspanne kan kiezen. Er worden geen concrete tijden gebruikt, dus de klant boekt voor een specifiek dagdeel in (ochtend of middag).
Ministerie van Defensie - WenS
Het Ministerie van Defensie nodigt als onderdeel van de Werving en Selectie haar kandidaten uit om via OnlineAfspraken.nl een afspraak in te boeken. De afspraken betreffen diverse onderzoeken die gedaan worden als onderdeel van de procedure. Middels het afspraken-systeem wordt veel tijd bespaard en het voldoet aan aan alle veiligheids-eisen.
Overwater Pensioenconsultants
Overwater Pensioenconsultants geeft klanten de optie om online een hypotheek, pensioen of schadeverzekering consult in te boeken bij je eigen adviseur. Klanten wordt gevraagd naar de bedrijfsnaam, zodat de adviseur zich kan voorbereiden qua dossier. Een extra service waar klanten blij van worden!
PC reset
PC Reset geeft haar klanten de mogelijkheid om direct online een afspraak in te boeken in onze agenda. Zoals ze zelf zeggen: dit is sneller en gemakkelijker dan ons bellen of mailen. Het bedrijf geeft klanten de optie tot computerhulp aan huis, op afstand (via een programma) maar ook heeft het voor vaste klanten een optie tot jaarlijkse controle die ingeboekt kan worden.
Persoonlijk Styling Advies
Bij Persoonlijk Styling Advies kun je een adviesgesprek inplannen bij verschillende winkels in Nederland. De klant kiest eerst een provincie en vervolgens de winkel in een bepaalde stad (en in sommige gevallen een afdeling; zoals dames of heren). Klanten kunnen een waardebon inleveren en er wordt gevraagd naar de kledingmaat.
Profijt Meubel
Klanten van Profijt Meubel krijgen gratis de mogelijkheid om online een aanhanger te reserveren, voor als de gekochte meubels niet in de auto passen. Sommige winkels bieden daarnaast de optie voor een bus, dit is ook veelal gratis maar soms tegen een geringe vergoeding.
Pronto Wonen
Klanten van Pronto Wonen krijgen gratis de mogelijkheid om online een aanhanger te reserveren, voor als de gekochte meubels niet in de auto passen. Sommige winkels bieden daarnaast de optie voor een bus, dit is soms tegen een geringe vergoeding. De boekingsmodule is responsief (schaalt mee) en in de eigen huiskleuren geïntegreerd.
Rijnstreek Verwarming
Rijnstreek Verwarming maakt al sinds 2012 gebruik van ons systeem voor het online inboeken van onderhoudsafspraken op locatie. Het bedrijf verstuurd via OnlineAfspraken een oproep aan klanten om een nieuwe afspraak in te plannen na een bepaalde periode, en er wordt na iedere afspraak een bedankmail naar de klant gestuurd.
Sir George
Bij Sir George kan je terecht voor gelegenheidskleding. Voor het aanmeten kunnen klanten online een afspraak maken. Hierin kan je kiezen met hoeveel personen je komt, voor het geval je met een groepje komt. Het bedrijf vraagt ook uit voor welke gelegenheid het is en wat de huurdatum is, zodat ze hierop kunnen voorbereiden.
Suits and ties
Bij Suits and Ties ben je aan het juiste adres voor je maatpak, trouwpak en/of maatshirt. Via de website wordt de mogelijkheid geboden om zelf een afspraak te plannen in de agenda. Het bedrijf laat je dan vrijblijvend alle mogelijkheden zien.
Venduehuis
Het oudste veilinghuis van Nederland maakt gebruik van OnlineAfspraken.nl om afspraken te maken. Zo kunnen klanten een afspraak inboeken voor het ophalen van lots, een bezichtiging inplannen of zich aanmelden voor een kijkdag. Je kan bij het boeken direct je veiling of lotnummer invullen, zodat de gegevens van tevoren bekend zijn.
Verasol
Bij Verasol maak je eenvoudig en snel een afspraak voor een persoonlijk adviesgesprek of een vervolggesprek met één van hun specialisten in Tiel, Helmond of Oldenzaal. Het bedrijf gebruikt ons systeem in meerdere talen op hun eigen website, met name voor de Duitse vestigingen. Als klanten via de Duitse module boeken, volgen ook de berichten in het Duits.
Vereniging Eigen Huis
Vereniging Eigen Huis maakt gebruik van OnlineAfspraken.nl om haar leden de mogelijkheid te bieden om een afspraak te maken voor hypotheekadvies. Vereniging Eigen Huis heeft zelf een voorkant gemaakt op de eigen website, die gebaseerd is op ons systeem.
VvAA
VvAA heeft een eigen domein bij OnlineAfspraken.nl, waardoor direct de verschillende projecten en afdelingen met aparte accounts benaderd kunnen worden. Door het gebruik van een eigen domein is ook de achterkant in de eigen huisstijl. Voor klanten van VvAA is het nu eenvoudig om een verzekeringsscan, adviesgesprek of startersgesprek in te plannen met 1 van de adviseurs, voor zowel zakelijke als particuliere klanten.
Woning Media
Klanten kunnen de diensten van Woning Media zelf eenvoudig inplannen via het geïntegreerde boekingssysteem. Het bedrijf gebruikt de widget met stappen, die een visuele weergave biedt van de diensten zoals meetrapporten, fotoreportages en woning video's. Door het systeem worden de klantgegevens verzameld.
Wooncorporatie Casade
Wooncorporatie Casade maakt gebruik van OnlineAfspraken.nl om zo haar huurders de mogelijkheid te bieden om Online een afspraak te maken, bijvoorbeeld als woningzoekenden een adviesgesprek willen, of als huurders een klacht hebben of overlast ervaren. Huurders kunnen hierbij kiezen uit 3 locaties: Waalwijk, Dongen en Kaatsheuvel.
Zwijnenburg Mode
Sinds de corona-uitbraak is personal shoppen hot. Zo ook bij Zwijnenburg Mode, hier maak je een afspraak via ons systeem bij één van de mode adviseurs. Je kan kiezen of je 1 of meerdere outfits wilt proberen en een afdeling uit kiezen (Dames of Heren). Op basis van de keuze voor het aantal outfits, wordt de bijbehorende tijd die daarvoor nodig is ingeboekt.