Het jaar 2019 zit er bijna op. Graag willen we onze klanten bedanken voor de samenwerking dit jaar. Daarnaast willen we je middels deze blog een kijkje in onze agenda geven.
Een terugblik op de ISO certificering en hosting
Onze topprioriteit is om de gegevens van onze klanten veilig en vertrouwelijk te behandelen. In februari dit jaar heeft OnlineAfspraken.nl dan ook zijn ISO 27001 certificaat weten te behalen. Dit is een ISO standaard voor informatiebeveiliging. Hier hoort ook een jaarlijkse hercertificering door een onafhankelijke certificeringsinstantie bij, deze is vorige week met succes afgerond.
Begin 2019 zijn we overgestapt naar een andere hostingpartij, mede in het kader van performance en de ISO 27001 certificering. Los van wat korte doch vervelende problemen aan het begin, hebben we de rest van het jaar geen downtime ervaren waardoor een uptime van meer dan 99,99% behaald is.
Het jaar in cijfers weergegeven
In 2019 zijn er nu al meer dan 7 miljoen afspraken verwerkt via ons systeem. Hiervoor zijn 600.000 sms-berichten verzonden en 100.000 iDEAL betalingen verricht. Hoe deze afspraken over de week verdeeld zijn zie je in de afbeelding hiernaast weergegeven. Deze trend qua verdeling komt elke week weer terug. Hierin zien we ook dat de meeste boekingen over het afgelopen jaar maandagochtend tussen 11.00u en 12.00u gedaan worden.
Een kijkje vooruit naar de geplande functionaliteit
Los van de release die deze week is uitgekomen met wijzigingen voor de KOR en vorige maand de toevoegingen voor offertes en concept-facturen, wordt er in Q1 2020 verwacht;
- HTML ondersteuning in mailberichten
- Notificatie mogelijkheid bij afgebroken boeking
- Refund-opties voor klantbetalingen
- Verbetering klantenkaart en tabblad klanten
- Cadeaukaart optimalisaties
- Bowling-widget (keuze tussen aantal personen of aantal banen kunnen kiezen)