Managementinformatie

De pagina managementinformatie is een weergave van alle afspraken. Binnen het overzicht is het mogelijk om diverse filters toe te passen (via 'uitgebreid zoeken'). Per specifieke periode is het mogelijk om de volgende gegevens uit te draaien:

  • Totale afspraken
  • Totale afspraken per medewerker
  • Specifieke afspraken per medewerker
  • Hoe vaak er een locatie is geboekt
  • Aantal afspraken per klant
  • Specifieke afspraken per klant
  • Afspraken door de klant zelf geboekt
  • In welke periode de afspraken zijn geboekt
  • Geannuleerde afspraken zoeken

De pagina vind je door te klikken op Agenda en vervolgens op de button 'Managementinformatie' aan de linkerkant. Alle rapporten zijn te exporteren naar Microsoft Excel (xlsx), CSV of OpenOffice CSV.

Je kan binnen het overzicht ook acties uitvoeren op de afspraken, zoals het sturen van een mail of sms, het verplaatsen van de selectie naar een andere resource of het annuleren. Handig als bijvoorbeeld een medewerker ziek is, zodat je in een keer de afspraken kan annuleren of verplaatsen naar een collega of handig als je nog wat informatie wilt doorsturen naar een bepaalde groep afspraken.