Bedrijfsagenda, online afsprakensysteem en kassa

Met OnlineAfspraken.nl krijgt u:

  • Een online bedrijfsagenda die u kunt instellen naar uw bedrijfswensen.
  • Een online afsprakensysteem dat u eenvoudig kunt integreren in uw eigen website.
  • Een online reserveringssysteem waar mensen zich kunnen inschrijven voor evenementen.
  • Een kassa waar u direkt vanuit de agenda diensten en produkten kan afrekenen.
  • Voorraadbeheersysteem dat automatisch uw voorraad bijhoudt.

Online bedrijfsagenda en online afsprakensysteem

Functionaliteiten:

  • U ontvangt een e-mail of sms bij iedere gemaakte afspraak of annulering door de klant.
  • Uw klant ontvangt een afspraakbevestiging en een afspraakherinnering via e-mail of sms.
  • U boekt eenvoudig herhaalafspraken voor vaste klanten.
  • Ook afspraken in de zaak en die via de telefoon komen zet u in een handomdraai in uw online bedrijfsagenda.
  • Met het online reserveringssysteem kunnen meerdere deelnemers zich op 1 tijdstip inschrijven, u geeft aan tot hoeveel deelnemers.
  • Volledige synchronisatie met Google Agenda, Outlook en Apple Ical mogelijk.
  • Het online afsprakensysteem geeft u altijd een helder overzicht van uw afspraken en klantgegevens.
  • Gecombineerde afspraak is eenvoudig door uw klant te boeken. (bijv. wassen/knippen/kleuren/spoelen/drogen voor kappers).
  • Complexe afspraken eenvoudig plannen (bijv. tafelschikking voor restaurants of een behandeling waarbij zowel medewerkers, apparatuur en ruimtes beschikbaar moeten zijn).
  • Mogelijkheid tot het gebruik maken van klantenabonnement/strippenkaart (bijv. 10 rittenkaart spinning)
  • Medewerkersoverzicht (overzicht van alle medewerkers met hun afspraken op 1 pagina).
  • Middels Ideal kunt u uw klanten direkt laten betalen bij het boeken van de afspraak.
  • Direkt kunnen afrekenen vanuit uw agenda voor zowel diensten als produkten.
  • Facturen/betalingsbewijzen kunnen als pdf worden verstuurd naar de eindklant.
  • Van iedere klant een totaaloverzicht van al zijn afspraken, betalingen, produkten en notities.
  • Voorraad wordt automatisch bijgehouden.

 

Uw klant staat voorop

  • Uw klanten kunnen zelf afspraken maken via het online afsprakensysteem dat geintegreerd is in uw eigen website en/ of uw Facebook pagina.
  • Wij kunnen voor u een app maken waardoor uw klanten eenvoudig via een mobiele telefoon of tablet een afspraak kunnen boeken.
  • U en uw klant kunnen notities en berichten achterlaten.

 

U houdt de regie

  • U bepaalt zelf uw beschikbaarheid in uw online bedrijfsagenda.
  • U geeft aan hoelang de afspraken duren en wanneer deze te boeken zijn.
  • Een onbeperkt aantal medewerkers kan zijn agenda toevoegen.
  • U geeft aan (tot) hoelang van te voren klanten online een afspraak kunnen maken of annuleren.
  • U geeft aan tot hoever van te voren uw klanten online een afspraak mogen maken.
  • U kunt tussen afspraken een buffertijd instellen.
  • "Boek nu" knop op verschillende plaatsen in de website met alleen het gewenste afspraaktype.
  • Allerlei managementrapportages zoals omzet per periode en per medewerker.

 

Kortom: Met OnlineAfspraken blijft u 100% meester over uw eigen tijd!