SaaS 100 ISO27001

Meer dan een online reserveringssysteem

Bekijk onze demo

9,6
  • Nederlands
  • English

Gratis 1 maand proberen

Vrijblijvend: na 1 maand bepaal je zelf of je verder gaat

Geen beperkingen: onbeperkt aantal reserveringen en afspraaktypes. Kies het pakket dat het beste bij jou en je onderneming past. Geef hieronder aan welke betaaltermijn je het liefste zou hebben en bekijk onze prijzen.

  • Solo

    18,50

    per maand
    jaarlijks betaald

    1 resource*

    Alles wat je nodig hebt als eenmanszaak

    Alle standaardopties

    • Eigen huisstijl
    • Afspraakbevestiging en -herinnering
    • Ook zonder website te gebruiken
    • Betalen met iDeal
    • Aansluitende afspraken
  • Groei
    Meest gekozen

    30,00

    per maand
    jaarlijks betaald

    2 - 10 resources*

    Voor kleine en middelgrote bedrijven

    Alles van Solo, plus:

    • Verschillende weergaven agenda
    • Gebruikers en rechten instelbaar
    • Complexe afspraaktypen
    • Widgets per resource mogelijk
    • Strippenkaarten en abonnementen
  • Pro

    60,00

    per maand
    jaarlijks betaald

    11-20 resources*

    Voor grote bedrijven en organisaties

    Alles van Groei, plus:

    • Verschillende mailtemplates
    • Variabele klantvelden
    • API toegang
    • Document uploaden bij afspraak
    • Bijlagen per afspraaktype
    • Per 5 resources extra € 10,- p/m
  • Platinum

    vanaf 250,-

    per maand
    jaarlijks betaald

    onbeperkte resources*

    Helemaal aangepast naar jouw wensen

    Alles van Pro, plus:

    • Maatwerk
    • Eigen domein
    • Meerdere vestigingen
    • Dedicated accountmanager
    • Managementrapportages

Betaling per jaar Betaling per kwartaal

* met resources bedoelen we: medewerkers, materialen, ruimtes en/of locaties

Gratis 1 maand proberen

Vrijblijvend: na 1 maand bepaal je zelf of je verder gaat

Geen beperkingen: onbeperkt aantal reserveringen en afspraaktypes.

Kies het pakket dat het beste bij jou en je onderneming past.

Bekijk ook de optionele uitbreidingen

Betaling per jaar Betaling per kwartaal

  • Solo

    18,50 per maand
    jaarlijks betaald

    1 resource*

    Alles wat je nodig hebt als eenmanszaak

    Alle standaardopties

    • Eigen huisstijl
    • Afspraakbevestiging en -herinnering
    • Ook zonder website te gebruiken
    • Betalen met iDeal
    • Aansluitende afspraken
  • Groei

    Meest gekozen

    30,00 per maand
    jaarlijks betaald

    2 - 10 resources*

    Voor kleine en middelgrote bedrijven

    Alles van Solo, plus:

    • Verschillende weergaven agenda
    • Gebruikers en rechten instelbaar
    • Complexe afspraaktypen
    • Widgets per resource mogelijk
    • Strippenkaarten en abonnementen
  • Pro

    60,00 per maand
    jaarlijks betaald

    11 - 20 resources*

    Voor grote bedrijven en organisaties

    Alles van Groei, plus:

    • Verschillende mailtemplates
    • Variabele klantvelden
    • API toegang
    • Document uploaden bij afspraak
    • Bijlagen per afspraaktype
    • Per 5 resources extra € 10,- p/m
  • Platinum

    vanaf 250,- per maand

    onbeperkte resources*

    Helemaal aangepast naar jouw wensen

    Alles van Pro, plus:

    • Maatwerk
    • Eigen domein
    • Meerdere vestigingen
    • Dedicated accountmanager
    • Managementrapportages

* met resources bedoelen we: medewerkers, materialen, ruimtes en/of locaties

Kom je er niet uit? We helpen je graag verder.
bel: 030-2412042

Optioneel en overige kosten

  • Kassa- en voorraadsysteem inbegrepen in proefperiode

    Voeg producten aan de kassa toe, draai rapporteren uit, gebruik de kassa als voorraadsysteem, verstuur eigen facturen en nog veel meer

    13,50

    per maand
    jaarlijks betaald

  • Consumentenapp

    Je krijgt een eigen app met logo waarin klanten snel een afspraak kunnen maken via hun telefoon en/of tablet.

    9,00

    per maand
    jaarlijks betaald

  • You can use text messages to send to your customer (for example an appointment confirmation and/or reminder, birthdaymessage etc). But also to send it to yourself and/or your employees (for example an appointment notification or cancellation). The costs per text message depend on the decreased beam size. SMS
    12 ct t/m 15 ct per sms
    We can also set your account as you wish, so you don’t have to worry about it yourself. It’s also possible that we give you and/or your employees a training how to use the system. Costs are €70,- per hour. Set-up / Training
    € 80 p.u.
    Your customers can directly pay via iDeal or BanContact when making an appointment. The transactions directly enter your own Mollie account. The transaction costs are automatically kept in. For every iDeal payment € 0,50 will be charged and for BanContact 1,-.. iDEAL / BanContact
    € 0,50 / € 1 per betaling
    Your customers can directly pay via Creditcard and Trustly when making an appointment. For every online payment €1 and a percentage of the transaction amount will automatically be charged. Creditcard and Trustly
    € 1 + percentage transactie
    It’s possible to develop a personal subdomain. Advantages are that you have your own admin tool, which lets you access all created accounts. You can also change all texts as desired. Even the logo and colors of the backend agenda can be adjusted. It’s also possible to redirect to your own website when logged out. A subdomain is being used by resellers and chains with multiple locations/agenda’s. Own domain (White Label)
    € 500 (eenmalig)

Alle prijzen op deze pagina zijn excl. BTW

Kom je er niet uit? We helpen je graag verder, bel: 030-2412042

Optioneel en overige kosten

  • Kassa- en voorraadsysteem

    13,50

    per maand
    jaarlijks betaald

    inbegrepen in proefperiode

    Voeg producten aan de kassa toe, draai rapporteren uit, gebruik de kassa als voorraadsysteem, verstuur eigen facturen en nog veel meer

  • Consumentenapp

    9,00

    per maand
    jaarlijks betaald

    Je krijgt een eigen app met logo waarin klanten snel een afspraak kunnen maken via hun telefoon en/of tablet.

Alle prijzen op deze pagina zijn excl. BTW

  • Veelgestelde vragen en antwoorden

    • Met een online reserveringssysteem automatiseer je ongeveer 90 procent van je boekingen of reserveringen, gezien klanten deze zelf online kunnen maken.
    • Daarmee biedt het ook een stukje service voor je klanten gezien het systeem het boekingsproces vereenvoudigt en daarbij de klantervaring verbetert.
    • Verder zorgt het systeem voor een efficiënter personeelsbeheer.
    • Ook communicatie als de afspraakbevestiging en afspraakherinnering worden automatisch naar de klant gestuurd.
    • Ten slotte helpt het om no-shows te voorkomen, vermindert het telefonisch en/of mailverkeer en biedt het je daarmee de mogelijkheid om meer werk uit je tijd te halen!

    Bij OnlineAfspraken.nl betaal je vooraf voor een contract van een kwartaal of een jaar. Er zijn verschillende betaalmethodes. Indien je gebruik maakt van automatische incasso zal het abonnement automatisch verlengd worden. Wel zo makkelijk! Goed om te weten: een jaarabonnement is op jaarbasis goedkoper dan een kwartaalabonnement.

    Ten slotte hanteren wij een opzegtermijn van 1 maand voor het verstrijken van de (incasso) termijn en dient dit schriftelijk of telefonisch te gebeuren. Bij alle andere betaalmethodes, zoals Ideal, loopt het account automatisch af en dien je zelf te verlengen indien je verder wilt.

    Er zijn geen aansluit- of opstartkosten voor het online reserveringssysteem. Je kunt bij OnlineAfspraken.nl een gratis proefaccount starten voor 30 dagen, die automatisch afloopt. Wij adviseren om deze tijd te gebruiken om het systeem goed te testen en uit te vinden of het bij jou en je klanten past. Dat is uiteindelijk het belangrijkste! Als dat het geval is, kun je zelf kiezen om het account om te zetten naar een betaald account.

    Ja. Als je op dit moment met een ander programma werkt dan kun je eenvoudig het klantenbestand, de productenlijst en de reeds gemaakte afspraken in Onlineafspraken.nl importeren. Wij helpen je hier graag bij.