Snel schakelen in een digitale wereld
In een wereld waarin de focus steeds meer ligt op digitale dienstverlening biedt OnlineAfspraken oplossingen voor het automatiseren, stroomlijnen en optimaliseren van verschillende klantprocessen. Naast het feit dat de OnlineAfspraken agenda te allen tijde bereikbaar is op de laptop of vaste computer om snel de geboekte afspraken in te zien beschikken wij al geruime tijd over de OnlineAfspraken Beheerapp; een app op de telefoon die het mogelijk maakt om te allen tijde afspraken in te zien, maken en annuleren. Onder het mom van toegankelijkheid natuurlijk ideaal voor snel afspraak- en klantbeheer.
Feedback en technologische veranderingen
De technologie van de huidige Beheerapp was echter enigszins gedateerd. We ontvingen hierover veel feedback van onze klanten. De Beheerapp synchroniseerde bijvoorbeeld in sommige gevallen niet snel genoeg met datgene dat zichtbaar was in de reguliere (desktop) agenda, bedrijven hadden problemen met inloggen, er waren soms cacheproblemen en gebruikers dienden tevens steeds te switchen van resource om de gewenste agenda zichtbaar te krijgen. We hebben goed naar deze feedback geluisterd en op basis van de wensen van onze partners en nieuwe technologie een nieuwe, sterk verbeterde versie van de Beheerapp ontwikkeld; de OnlineAfspraken Beheerapp 2.0! De app is beschikbaar voor zowel iOS als Android en betreft een zogeheten web app.
Belangrijkste nieuwe functionaliteiten
Er zijn een aantal belangrijke wijzigingen ten opzichte van de oude Beheerapp:
Weergaveopties: Het is nu mogelijk om de afspraken van alle resources tegelijk in 1 overzicht te zien. Dit kan op dagbasis, weekbasis en zelfs op maandbasis. Uiteraard is het ook nog steeds mogelijk om de agenda per resource in te zien zoals in de oude Beheerapp. Ook kun je eenvoudig schakelen tussen de verschillende weergaven. Dit was een van de grootste wensen van veel klanten en is dus mogelijk in de nieuwe Beheerapp
Uitgebreide klantdossiers: Het is nu mogelijk om op klantenkaarten afsprakenhistorie, dossier formulieren, abonnementen en strippenkaarten, aankopen en verzonden berichten in te zien. Klantgegevens kunnen op deze manier snel ingezien en aangepast worden.
Filteropties: In het klantenbestand kan eenvoudig zeer uitgebreid gefilterd worden op verschillende informatie. In de agenda kan gefilterd worden op specifieke afspraaktypen.
Twee-factorauthenticatie: Het is in de nieuwe Beheerapp mogelijk om Twee-factor authenticatie in te schakelen. Dit kan per gebruiker ingesteld worden. Zo zijn je gegevens extra beveiligd. Klik hier voor de instructie voor het inschakelen van 2FA.
Offline: De app is ook offline volledig te gebruiken. Een internetverbinding is dus niet vereist.
Overig: De nieuwe Beheerapp is volledig beschikbaar in het Engels. Daarnaast kun je zelfs kiezen om de zogeheten “donkere modus” te gebruiken als je dit fijner vindt of uiteraard de standaard “lichte modus”. Daarnaast kunnen er door de gebruikte technologie in de toekomst ook nog meer functionaliteiten toegevoegd worden aan de Beheerapp. Hou de berichtgeving in de gaten voor verdere updates!
Meer informatie
De Beheerapp is zeer eenvoudig in gebruik, uiteraard is het wel een verandering in het gebruik ten opzichte van de oude Beheerapp. Klik hier voor een instructie voor het installeren van de Beheerapp en de navigatie. Mocht je aanvullende vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via info@onlineafspraken.nl of 030-2412042.