Modezaken
Shoppen met een personal shopper en pasafspraken (voor bv. sportschoenen, maatpakken, BH aanmeten en trouwjurken) worden al sinds 2012 aangeboden via ons systeem. Sinds de corona-uitbraak gebruiken echter ook vele mode-zaken ons online reserveringssysteem voor het openstellen van hun winkel op afspraak, evenals verscheidene platforms.
Retailers kiezen vaak voor de staande widget, omdat je hierin direct een vestiging (optioneel), datum en tijd kan kiezen of de widget met stappen (bij een wat visuelere weergave). Ook kan er rekening gehouden worden met de capaciteit aan afspraken die tegelijkertijd plaats kunnen vinden en kan je zelf de duur instellen (bv. kort bezoek en lang bezoek).
Voor de marketingactiviteiten bieden wij opties als cadeaukaarten, kortingscodes, mailings en zijn de boekingen te meten binnen Analytics. Daarnaast is het makkelijk om extra producten aan te bieden zowel online als via de kassa op locatie en is de boekingsmodule geheel in eigen look and feel aan te passen.
Enkele voorbeelden:
Bij Persoonlijk Styling Advies kun je een adviesgesprek inplannen bij verschillende winkels in Nederland. De klant kiest eerst een provincie en vervolgens de winkel in een bepaalde stad (en in sommige gevallen een afdeling; zoals dames of heren). Klanten kunnen een waardebon inleveren en er wordt gevraagd naar de kledingmaat.
Bij Intercity Boutiques kan je sinds 2016 al terecht voor een afspraak met een stylist in 1 van de vele winkels. Het bedrijf maakt gebruik van onze boekingsmodule staand met stappen, waarin je een boutique (locatie) kan kiezen, gevolgd door een afspraaktype (bv. personal styling, prive shoppen of een workshop) en tot slot een stylist naar voorkeur.