Coaching

Als je coaching aanbiedt, heb je je tijd daar hard voor nodig. Met ons reserveringssysteem kan jij focussen op je afspraak, terwijl je afspraken binnen blijven komen. Het systeem is te gebruiken via een directe link, knop en/of geïntegreerd op je website. We bieden 8 verschillende lay-outs aan van de boekingsmodule, die in de eigen bedrijfskleuren opgemaakt kan worden.

Via het systeem kunnen bestaande en nieuwe klanten eenvoudig een afspraak maken. Na het boeken wordt er automatisch een afspraakbevestiging en herinnering gestuurd, die qua tekst volledig aan te passen is naar je eigen situatie. Als coach kan je gebruik maken van een eigen inlog en een Beheer App om je afspraken in te zien of de agenda koppelen aan je Outlook of Google Agenda.

Alle relevante informatie van een klant kan worden verzameld op een persoonlijke klantenkaart. Denk hierbij aan: afspraken, klantgegevens, bijlagen en notities. Het toevoegen van notities aan een klantenkaart is efficiënt om bijvoorbeeld informatie over een vorige afspraak in te zien, indien toegestaan en gewenst.

 

Enkele voorbeelden:

 

Annelyn de Boer

Annelyn de Boer

Bij Annelyn de Boer kunnen klanten voor HSP of HSS coaching terecht op 1 van de locaties. Alleen bestaande klanten kunnen boeken, nieuwe klanten moeten zich apart aanmelden. Het bedrijf geeft ook de optie om je in te schrijven voor een wachtlijst, voor het geval je gewenste moment er niet tussen staat.

HSP Coaching

HSP Coaching

Voor coaching kan je terecht bij HSP Coaching van Luc de Boer. Via de website boek je eenvoudig een kennismaking of zakelijk/particuliere coaching-afspraak. De module met stappen is in de eigen huisstijl verwerkt op de site. Klanten kunnen eenvoudig zich aanmelden of inloggen via Facebook en Google.

Noeska Adriana Coaching

Noeska Adriana Coaching

Bij Noeska Adriana kan je zowel online als offline terecht voor coaching, zowel voor een kennismaking (voor nieuwe klanten) als voor een reguliere sessie. Met name de kennismakingen zijn belangrijk, zodat klanten altijd eenvoudig bij je kunnen binnenkomen. Voor vaste klanten is het vooral handig, zodat ook die terug blijven komen en je geen tijd kwijt bent aan het inboeken van afspraken.