Belangenverenigingen

Al jaren maken vele grote belangenverenigingen gebruik van onze online agenda voor het maken van afspraken, zowel fysiek als (online) belafspraken. Deze organisaties maken vaak gebruik van een eigen voorkant, die werkt op basis van onze API-module.

Ons systeem heeft vele functies die handig zijn voor dergelijke organisaties, zo gaat er direct een afspraakbevestiging uit na het boeken en ontvangt de klant een afspraakherinnering. Deze mailberichten zijn qua tekst volledig aanpasbaar, evenals de velden die aan klanten uitgevraagd worden. Zo wordt er vaak gevraagd naar het onderwerp van een gesprek, zodat de adviseur zich kan voorbereiden.

De adviseurs kunnen de afspraken aan de achterkant van ons systeem bekijken, via een eigen gebruikersnaam met specifieke rechten. Ook wordt vaak de agenda gekoppeld aan bv. Outlook 365 of Gmail, zodat de afspraken hier worden ingezien en/of bijgehouden.

 

Enkele voorbeelden:

FNV

FNV

OnlineAfspraken.nl heeft in samenwerking met Inline Media een tool ontwikkeld die de mogelijkheid biedt voor leden van de FNV om een spreekuur in te plannen. Op basis van locatie wordt gezocht naar een FNV vestiging in de buurt. De postcodetabel van Inline Media communiceert d.m.v. de API met OnlineAfspraken.nl.

VEH

VEH

Vereniging Eigen Huis maakt gebruik van OnlineAfspraken.nl om haar leden de mogelijkheid te bieden om een afspraak te maken voor hypotheekadvies. Vereniging Eigen Huis heeft zelf een voorkant gemaakt op de eigen website, die gebaseerd is op ons systeem.

ABVV West-Vlaanderen

ABVV West-Vlaanderen

ABVV West-Vlaanderen gebruikt ons systeem voor vele doeleinden, waaronder belastingadviesgesprekken op 6 verschillende locaties. Naast deze toepassing wordt het ook op andere diensten gebruikt, zoals werkloosheid, arbeidsrecht, de algemene centrale, BTB, BBTK, CMB, LBA en Horval.

Casade

Casade

Wooncorporatie Casade maakt gebruik van OnlineAfspraken.nl om zo haar huurders de mogelijkheid te bieden om Online een afspraak te maken, bijvoorbeeld als woningzoekenden een adviesgesprek willen, of als huurders een klacht hebben of overlast ervaren. Huurders kunnen hierbij kiezen uit 3 locaties: Waalwijk, Dongen en Kaatsheuvel.