Verstuurde berichten naar klanten
Als je wilt weten welke berichten er naar klanten zijn verstuurd ga je naar Beheer > Standaard berichten > Verstuurde berichten. Je kunt hier ook een filter instellen zodat je kunt zoeken op naam, type bericht en verzendmethode.
Het is ook mogelijk om binnen de klantenkaart te zien zien welke berichten er naar een specifieke klant zijn verstuurd. Ga naar Klanten en zoek vervolgens de desbetreffende klant. Zodra de klant is gevonden klik je op de naam van de klant in het blauw. Vervolgens wordt de klantenkaart getoond. Onder het tabblad berichten vind je alle berichten die naar de klant zijn gestuurd. Ook is het hier mogelijk om klanten in of uit te schrijven op een mailing- of sms lijst.

Klik rechts op de blauwe onderwerpregel in de kolom "bericht" in de lijst met berichten om de inhoud van het bericht te openen. Je kunt dan exact inzien welke tekst er naar de klant is gestuurd. Goed om te weten: eventuele afbeeldingen die normaal wel in het bericht staan zijn hier niet inzichtelijk.

Het is ook mogelijk om vanaf het tabblad berichten de relevante afspraak die bij bijvoorbeeld de verstuurde afspraakbevestiging hoort te openen. Hiervoor klik je op het groene kalender icoontje, waarop de afsprakenkaart opent. Deze afsprakenkaart is uiteraard ook te vinden in de agenda. Op de afsprakenkaart is ook inzichtelijk welke berichten er wanneer zijn verstuurd naar deze klant met betrekking tot de afspraak.