Uw “open agendaplekken” promoten
Uren die u moeilijk bezet krijgt, elk bedrijf kent ze. Via een automatische koppeling met Google Adwords, kunt u deze niet bezette plekken onder de aandacht brengen van een groot publiek, met grote kans dat deze alsnog ingevuld worden.
Hiervoor hebben wij voor u de Google Adwords Manager ontwikkeld. U kunt hiermee u Google Adwords advertentie managen, en tevens ook uw eerstkomende lege plek adverteren op de rechterzijde van Google’s resultatenpagina. Wordt die niet of wel geboekt, dan pakt de tool de eerstvolgende lege plek. Een unieke tool die u bij geen enkel ander afspraaksysteem zult terugvinden en ervoor zorgt dat het lastminute invullen van lege plekken ook daadwerkelijk gebeurt. U kunt zelf instellen welk bedrag u per open agendaplek wilt uitgeven.
Bezettingsgraag van 80% naar 95%
Studentist, te Amsterdam en Groningen
Zo zag onze klant Studentist zijn bezettingsgraad van 80% naar 95% oplopen door regelmatig zijn moeilijke uren onder de aandacht te brengen middels een automatische advertentie.
Wilt u ook dat uw bedrijf de volledige bezetting gebruikt?