Online agenda voor schoonheidsspecialisten
Door de vele jaren ervaring, die we hebben opgebouwd in de beauty branche, is onze online agenda en kassa zorgvuldig afgestemd op uw behoeften.
U heeft de regie:
- Een volledige online agenda die u kunt instellen naar de wensen van uw beautysalon.
- U bepaalt zelf wanneer klanten een afspraak kunnen maken.
- Een onbeperkt aantal medewerkers kan zijn/haar agenda toevoegen.
- U geeft aan (tot) hoelang van te voren klanten online een afspraak kunnen maken of annuleren.
- U kunt tussen afspraken een buffertijd instellen (bijvoorbeeld om schoon te maken).
- Een kassa waar u direkt vanuit de agenda diensten en produkten kan afrekenen.
- Voorraadbeheersysteem dat automatisch uw voorraad bijhoudt.
- Allerlei managementrapportages zoals omzet per periode en per medewerker.
Salonsoftware met uitgebreide functionaliteit
- Gepersonaliseerde bevestigingen en afspraakreminders via e-mail (en/of sms), voor een enorme verlaging van het aantal "no-shows".
- U ontvangt een e-mail (en/of sms) bij iedere gemaakte afspraak of annulering door de klant.
- Herhaalafspraken voor vaste klanten.
- Afspraken gemaakt in de salon en via de telefoon zet u in een handomdraai in uw online agenda.
- Dubbele afspraken zijn onmogelijk.
- Inschrijvingen voor groepen op 1 tijdstip, bijvoorbeeld voor een workshop of een training, is mogelijk. U geeft aan tot hoeveel deelnemers.
- Agenda met weeknummers.
- Data zoals afspraken, boekingen en klantgegevens zijn eenvoudig te importeren en exporteren.
- Uitbreiding met het app pakket (Android en Iphone app) waarmee uw klanten eenvoudig overal en altijd kunnen boeken.
- Direkt kunnen afrekenen vanuit uw agenda voor zowel diensten als produkten.
- Facturen/betalingsbewijzen kunnen als pdf worden verstuurd naar de eindklant.
- Voorraad wordt automatisch bijgehouden.
- Van iedere klant een totaaloverzicht van al zijn afspraken, betalingen, produkten en notities.
Het contact met uw klant staat voorop:
- Een duidelijke kalender (dag, week en maand) waar u de afspraken van al uw collega’s in één blik overziet.
- Uw klanten kunnen zelf afspraken maken via uw eigen website of via hun mobiele telefoon en tablet
- Een gestructureerd afsprakenoverzicht van uw klanten, te specificeren per klant.
- Klantenkaarten zodat u uw klantgegevens netjes op orde heeft.
- U en uw klant kunnen notities/berichten achterlaten.
Kortom: U bent zelf 100% meester over uw eigen agenda!