Speciaalzaken
Vele speciaalzaken maken gebruik van onze online agenda voor het maken van afspraken. Zo kan je eenvoudig een adviesgesprek of afspraak in de showroom maken via de website van de speciaalzaak. Zo weet de consument dat de adviseur de tijd heeft.
Speciaalzaken kiezen vaak voor onze boekingsmodule met stappen, zodat je eenvoudig uitkomt bij hetgeen je wilt boeken. Dit vanwege het wat uitgebreidere aanbod qua mogelijkheden en afspraaktypes. De klant krijgt direct een afspraakbevestiging met de informatie over de afspraak, evenals het bedrijf en/of de adviseur.
De medewerkers kunnen de afspraken aan de achterkant van ons systeem bekijken, via een eigen gebruikersnaam met specifieke rechten. Ook wordt vaak de agenda gekoppeld aan bv. Outlook 365 of Gmail, zodat de afspraken hier worden ingezien en/of bijgehouden.
Enkele voorbeelden:
Henders and Hazel maakt voor meer dan 250 van haar locaties gebruik van ons systeem voor het aanbieden van gesprekken met adviseurs in de winkels maar ook voor belafspraken over bestellingen. Het bedrijf gebruikt ons systeem via een eigen domein, voor zowel de Franse, Belgische als Nederlandse markt.
Klanten van Pronto Wonen krijgen gratis de mogelijkheid om online een aanhanger te reserveren, voor als de gekochte meubels niet in de auto passen. Sommige winkels bieden daarnaast de optie voor een bus, dit is soms tegen een geringe vergoeding. De boekingsmodule is responsief (schaalt mee) en in de eigen huiskleuren geïntegreerd.
Bij Verasol maak je eenvoudig en snel een afspraak voor een persoonlijk adviesgesprek of een vervolggesprek met één van hun specialisten in Tiel, Helmond of Oldenzaal. Het bedrijf gebruikt ons systeem in meerdere talen op hun eigen website, met name voor de Duitse vestigingen. Als klanten via de Duitse module boeken, volgen ook de berichten in het Duits.
Bij Gadero kan je een adviesgesprek inboeken voor de showroom op 1 van de locaties. Ze maken gebruik van de visuele module staand met stappen, waarin voor elke locatie en elke dienst een afbeelding wordt gebruikt. Ook wordt gebruik gemaakt van de omschrijving van de afspraaktypen, om direct duidelijk te maken aan de klant wat er onder de dienst valt (zoals maatweerk voor een overkapping, een informatief gesprek over een blokhut of advies over een vlonder).