Call-centers

Vele call-centers maken gebruik van onze online agenda voor het maken van afspraken. Vaak boekt het call-center via ons systeem een afspraak in, die dan in de agenda van de verkoper/adviseur terechtkomt. Door de koppeling met de eigen agenda (via Outlook 365 of Gmail), weet het call-center op welke momenten het afspraken kan boeken.

De call-centers boeken de afspraken vaak via het backend (de achterkant) van het systeem in, waarbij de bellende partij de gegevens van de nieuwe lead/prospect invult en een datum/tijd kiest in de agenda. Via de management informatie, kan terug gevonden worden hoeveel afspraken het call-center heeft ingeboekt voor de klant. Zo kan makkelijk bijgehouden worden hoeveel leads het heeft opgeleverd.

 

Enkele voorbeelden:

Future of Finance

Future of Finance

Future of Finance gebruikt het reserveringssysteem ter ondersteuning van de eigen software. Afspraken kunnen worden ingepland in de agenda van de adviseurs en daarnaast wordt het systeem o.a. ook gebruikt voor het inplannen van een belafspraak of webcamadvies.

B2Bpro

B2Bpro

Door het systeem van OnlineAfspraken.nl worden de geworden leads van aangesloten accounts bij B2BPRO meteen in de agenda van de adviseur geplaatst. Het systeem wordt geoptimaliseerd door het synchroniseren van en naar de Outlook 365 of Google agenda van de adviseur. 

Flynck

Flynck

Flynck Callcenter gebruikt ons systeem voor vele van haar klanten dat het belt. Zo boekt het in ons systeem de afspraken in, op de tijden die de medewerker beschikbaar is. Na afloop van het project, kan het bedrijf uitdraaien welke afspraken ze aangeleverd hebben.